Merhaba kızlar, şuan 3,5 aylık bir bebeğim var. Her ay belirli aşıları olmak zorundayız malum. (Aşı karşıtları yorum yapmazsa sevinirim. Bu durumda onları hiç dinleyemeyeceğim çünkü.)
- Ay aşılarında karma aşı bebeğimde ağlama krizi yaptı önce. Ağlamasını bir türlü susturamadım. Bu ağlama krizi aşıdan 4-5 saat sonra gerçekleşti. Katıla katıla ağlamaya başladı bebeğim maalesef. Calpol henüz vermemiştim çünkü ateşi çıkmamıştı. Ama ağlaması mevcuttu. Bacaklarında da kızarıklık fark edince alerji olabileceği için acile gitmek zorunda kaldım. Kendi çocuk doktorumuza olayı anlatınca alerji doktoruna yönlendirdi. O da sadece reaksiyon olabileceğini söyledi. 3. Ay aşısı olarak da menenjiti orada yaptırdık. Onlar için önemli olan ilk bi saatte oluşabilecek reaksiyonlarmış. Süre dolunca eve gitme kararı aldık. Ancak yine 4-5 saat sonrasında bebeğim aynı ağlama krizine girdi ve susturamadık. (Yine calpol vermemiştim) süreci anlattım çünkü merak ettiğim şey sizin de bebekleriniz böyle aşırı ağlama krizlerine girdi mi aşı sonrasında. Huzursuzluk yapabileceğini biliyorum evet. Ama bu şekilde ağlama krizi yapıyor mu sizin bebişlerde de. Şuan 4. Ay aşıları geliyor ve ben aynı şeyleri yaşayacağım diye maalesef tedirginim.