AzraTalha yalnız konumun bunla alakası yok , ben tabıkı şükür edıyorum bebeğim sağlıklı diye ama geceleri de onun uyuyup bu durumdan faydalanması gerek uykudan uyanmaya alıştığı ıcın uyanıyor karnı acıktığı ıcın değil,burda binlerce anne bu sorunu çözüp uykuya dondurebılıyorsa bende yapabılırım sorun uyanması değil uyanıp uyumaması. Siz konuyu farklı anladınız herhalde fikirleriniz için sağolun