Dogdugunda yetersizdi sütüm mecbur başladık mamaya. Ara sıra komple reddetti yine de direndim tutturdum memeyi. Bazen iyi emiyo bazen hiç emmek istemiyo her gün meme savaşı veriyoruz artık 4 ay+10 oldu. Meme reddi olmasın diye de hep kaşık biberon kullandim hala kaşık biberon kullanıyorum. Bu işin sonu nereye variyo yani mama da aldığı için kesin bırakır mı memeyi yoksa her gün böyle meme savaşı mı vericez gittiği yere kadar🤦♀️