Herkese merhaba oğlum 5 ay 19 günlük sürekli mızmız hiçbişeyden memnun değil sürekli ağlıyor çığlık atıyor 4 aya girdik değişti uykuda ağlar mama yerken ağlar oyun oynarken ağlar bezini değiştirmek ve üst değiştirmek bi işkence oldu zaten beş dakika ayrılayım yanından ağlıyor hiçbişe ilgisini çekmiyor gezdireyim diyorum arabada bile durmuyor diş çıkardı ondan diyorum atak diyorum ama yok dün doktora gittik kontrollerine şükür herşeyi iyi tuvalete bile gidemez oldum uykusu desen sabah beş buçuk 6 da bağıraral bi başlıyor güne tüm gün öyle ev il temizlik bebeğim derken artık kafayı yedim ağliyorum bende onla bir diyorum bende mi sorun var geçicek bu günler biliyorum ama sadece biraz paylaşmak istedim aynı durumda olan var mı 🤦♀️