Merhaba hanımlar champs evden calisabilcegimiz bir platform bende dün başvurdum bugün kendimi tanıtan bir video gönderdim çokk iyi ve güzel çıkmadım açıkçası biraz heyecanlandim haliyle ama yine beyaz gömlek giyip saçımı başımı düzelttim ama kötüydum normal halime göre yaa bilmiyorum sonrası neolur şimdi bir mail gelmiş aramıza hoşgeldin seni yakından tanımak için iletişime geçeceğiz vs diye, numarayı da aradım ekiplerin inceledigini dönüş yapacaklarını söylediler olumlu olur mu sizce akşam saatler ve parti uygun benim için chat uygun başlangıçta sonra şartlar değişebilir diye belirttim PC alacağım dediklm olumlu olursa ozellike akşam 20 sonrası uygunluk dedim sizce ne olur çalışanlar vardı okuyorum aiz video çekerken konusabildinoz mi veya görüntünüzü nasildi ben üniversite mezunu daha önce musteri hizmetlerinde ve satışta çalışmış biriyim yöneticilik yaptım sitede çalışma tecrübem var bu süreç nasıl ilerler