aysecos 3ay beş günlük bebeğim dün dr kontrolğnde 5800cıktı doktor iyi olduğunu söyledi ama bilmiyorum az geliyor bana doğum kilosu 2700
lidokain aysecos e gayet iyi ayda bir kg almış. Hayır doktor iyi dediyse bana göre az demek nedir tosuncuk mu olsun
aysecos lidokain bizim kilo sorunlarımız olmustu dogumdan sonra cok kilo verdi enfeksiyondan dolayı bu yüzden yatış yapıldı o yüzden kafama cok takıyorum kilosunu
lidokain aysecos şu an kilo sorunu kalmamış doktor iyi demiş yani sizin neden kafanıza takılıyor daha ne desin doktor size 😀 ya da biz az desek uzulecek misin gayet iyi dedik bizde ne değişti 😀 bende hemşireyim gayette iyi
Myrtle aysecos kizim 2500 dogdu. 4 aylikken 5800 doktor gayette iyi diyor ☺️. Hem emiyor hem mama yiyor. Buna ragmen ahım sahim istahli kilo alan bebek degil. Doktor iyi dedigi icin kafama takmiyorum. Siz de rahat olun :)