Canimbenim65 sen düzeltilmişe göre hesap etmelisin küvezde kalma durumlarını saymıyoruz anne karnında durması gereken aylarda kuvözdeydiler bu arada bizde öyleydik tummy time hareketlerini mutlaka yaptır ağlasa bile karın üstü bırak o yavaş yavaş kaldırmaya başlar nöroloji , fizik tedavi bunlarında takibinde olmalısın biz hala gidiyoruz 6 ayda bir canım