2117 Günaydın anneler benim sezeryanımdan iki ay sonra şiddetli sırt ağrım başladı iki haftadır ağrıyor ve giderek şiddetleniyor sizce normal mi yaşayan var mı?
ikiprensannesi12 2117 belınızı ayagınızı sıcak tutun kalın hırkanız hep üstünüzde olsun ayağınızda pandıflerınızı cıkartmayın usuttukce daha çok ağrıyacak dıkkat edın
SuMisalii 2117 23 ay geçti üzerinden hala ağrıyor sırtım hele azıcık üşüsem sızlıyor.Üstelik haftaya bir sezaryenim daha var inşallah daha kötü olmaz.Size de çok geçmiş olsun arada eşinize ovdurun iyi geliyor.