denizaras14 Arkadaşlar selam, elimde 2’li philips’in emziği var. 0-6 ay erkek bebek kullanır. Almak isteyenlere gönderebilirim. Philips emzik
denizaras14 dayes Ücretsiz göndermek yasak diye biliyorum burada yani ikili emzik 0-6 ay görsel nasıl ekleyebillirim bilmiyorum. Çok uyguna birine göndermek istedim
denizaras14 matmazelll34 Emziğin daha detaylı görselini paylaşabilirim . 2’li kendi orjinal emzik kutusu ile göndericem.
matmazelll34 denizaras14 bizim cinsiyetimiz daha belli değil 24 haftaligiz ama bu hafta içi yine başka bir doktora randevumuz var kız ise süslü püslü birseyler almak istiyorum o yüzden dedim aslında hafta içi diye :)
denizaras14 @matmazelll34 ayy hayırlısıyla gelsin♥️♥️ allah analı babalı büyütsün. İsim düşündünüz mü?