crybaby 5 olmamıza bir hafta kaldı uyumuyor sürekli emmek istiyor benden başkasına asla gitmiyor gitse yüzüne bakıp ağlıyor 🤣 çok yabancılıyor babasını bile sürekli kucakta gezmek istiyor ve dışarda olmak istiyor çıkarıyorum ama havalar da soğudu ne yapacağım bilmiyorum ☺️ sanırım zor bir bebeğim var😮💨 Sizde durumlar nasıl?
Myrtle crybaby 5 bucuk aylik. Bu aralar arkadaslarima akrabalara falan ilk gittiginde agliyor. Normalde yapmazdi cok gulec bebekti. Simdi aglak korkak oldu 😅. Esime benden cok gidiyor o kucakta gezdirdigi icin anliyor heralde cirpiniyor onu gorunce gozu hep onda 😅. Emme meraklisi dogdugundan beri degil zaten. Meme bagimlisi falan olmadi. Gece burun tikanmasina surekli uyaniyor agliyor. Kanguruyla gezmeye bayiliyo ama soguk diye cikarmiyorum ben de 🤔.
peramomms crybaby 5 aylık olduk bizde Dönmeye başladık Babasını ve beni artık daha iyi tanıyor özellikle babası işten gelince sevinçten dört köşe oluyor adeta Yabancılamayı öğrendi hemen dudak büzüyor Uykusu gelince kendi kendine mırıldanıyor
crybaby Myrtle evet burun tıkanıklığı bizde de arttı galiba havalardan kaynaklı. Ben çok ağladığında kalın uyku tulumunu giydirip kanguruyla çıkarıyorum evde baş edemiyorum 🤣 zaten 5 dk temiz hava alsın susuyor ama akşamları geri başlıyor ağlamaya🤦♀️
eso98 Biz de 5 aylık olduk sürekli kucak istiyor benden başkasında ağlıyor gece 12 1 den önce uyumuyor Uyku için çözümü olan var mı ?
eso98 crybaby yok maalesef akşam 11 12 ye kadar bir iki kere uyuyup uyanıyor sonra da 12 gibi uyuyor Akşam 8 de uyuyan bebişler nasıl uyuyor bilmiyorum
ggiray eso98 tamamen rutin oluşturmaktan geçiyor ve bebeğin erken saate kalkmasından. Benim bebeğimde 2-3 hafta öncesine kadar gece bire kadar ayaktaydı. İlk başta destekli şekilde uyutuyordum şimdi gündüzleri desteksiz şekilde kendisi uyuyor. Uyku pencere aralığına dikkat edin. Şöyle de bir şey var her çocuk bir değil bazıları ilk uykusuna hemen geçmek istiyor bazıları ise daha geç. Burada iş bize düşüyor. Bebeğin en iyi annesi bilir ona göre plan yapın.
arasssmommm eso98 uyuyor öyle alıştı 😂kendi oluşturdu rutini ben ellemedim bugün 6 da uyudu derine geçti ben uyandırdım erken uyanmasın diye 8 de uyudu sabaha kadar uyanmaz artık bence uykucu babası gibi
hopdedik ggiray desteksiz nasil kendi uyuyor birde uyku penceresi nedir?? benimki uyumuyor maalesef desteksiz, uyaniyor birde surekli aslinda ilk gece yarisina kadar ,iki kez ya da bir kez, gece yarisindan sonra ¾ defa. Benimki 37 haftalik dogdu
ggiray hopdedik benim bebeğimde 37 haftalık doğdu 😊 ben doğduğundan itibaren bu şekilde devam ettim hep alışkanlık kazandırdım. Bebeğim ameliyat olduktan sonra uykusu düzensizleşti maalesef bende her yolu denedim olmadı sonra yine eski alışkanlığımıza rutinimize döndük şükür şuan iyi gidiyoruz. Uyku pencere aralığı:bebeğinizin en kolay uyuyabileceği zaman dilimini ifade ediyor. Bebeğiniz kaç aylıksa internetten yazarak bakabilirsiniz ona göre uyku planlaması yapın.Benim bebeğim özel bebek olduğundan sürekli ilaç kullanıyor ilaç ve uyku saatlerini ayarladım şimdi onu resminizde atarım size örnek olur.
hopdedik ggiray simdi bizimkinin kendi uyku dongusu o zaman uyku penceresinj olusturmus anladigim kadaryla su sekilde 7 uyanis- 9 uyku (1saat) 10uyanis- 11.30/12 uyku ( 1saat) 13 uyanis 14.30/15.00 uyku (1 saat) 16.30.17.00uyku (40dk) 18.30daj sonra uykusu geliyor 19.30a dogru anca daliyor Bu sizin attiginiz listeye gore iyi sanirim degil mi. 8 den sonra uyyyordu hava erken karariyor diye kendini erkene cekti resmen Birde dun gece ruya ogunu vermedim gece emziriyorum gunduz meme+mama gidiyorz 9da bi uyandi sonra 1.30da uyandi. Sonra 3.30 ,6 gibi yine uyandi 7 de gozleri tamamj acti. Birde en buyuk sorunumuz bence uyumadan once beslenmek istiyor . Uyanikken yok
ggiray hopdedik gayet güzel 👍🏻 burada tek tavsiyem her bir önceki uykundan diğer uyku arası süre mesafesi artsın örneğin birinci uykuya geçiş uyanık kalma süresi 2 saat ise diğer uykuya geçiş süresi 2 saat 15 dakika bir sonrakine 2 saat 30 dakika şeklinde olsun
hopdedik ggiray anladim onu beceremedik daha cunku uykusu geldiginde agliyor 🤔🤔ama denerim 1.5/2saat arasi hep uykusu geliyor mesela simdi bugun icin dongu sasti nirnalde uyurdu 15.30da uyandiginicin 17.30da uykusu geldi ki normalde 7de tam yatisti iendince simdi 8e kaycak bugunluk ama yarin yine 7de ayakt. Suan uyudu iki dk oldu 20/ 30dk sonra uyandircam . Gece uykusu degil cunku kendince
hopdedik hopdedik ggiray 8de gece uykusuna yatircam ya da 19.30 gobi uykusu gelcek zaten bakalim birde asi olduk iki gun once onun huzurlugu da var agrisi var asi yerinde zorlamak istemiyorum uyansin uyusun diye de
ggiray hopdedik zamanla her şey oturuyor zaten acele etmemek en iyisi çocuklarımız bebeklerimizde robot değil haliyle saat şu oldu diye hemen uyusun diye beklenti içine giriyoruz ama onlarda bizler gibi bir gün mutlu bir gün mutsuz bir gün hasta oluyorşar bunlar normal zaten
ggiray hopdedik çok geçmiş olsun inşallah hemencik geçer 😇 birde uyutmadan önce güldürün bir paikologtan duymuştum gerçekten işe yarıyor