Merhaba hanımlar 2,5 yaşında kızım var kızımın bugun 4. Gün bir bacak ağrısı var dizkapagının hemen altını gösteriyor yani gün içinde hiçbir sorun yok aniden sıcrıyor sanki bianda otururken yada yürürken aglayarak bacam ağrıyor diyor. Cocuk dr. Danıştım ortapediye gösterin dedi dün gittik röntgen cekildi bir sorun yok dendi ama kızım bu sabahta agrıyor diye aksaklık yaşıyor bacağını gösterip. Elimle hareket ettirdiğimde yada dıştan bakıldıgında en ufak bir gözle görülür birşey yok sanki agrı geldiğinde bianda iğne batıyor gibi irkiliyor ve aglamaya başlıyor on saniye sürüyor. Sizce neden olur yardımcı olursanız cok sevinirim