Emmeyi bırakalı 13 gün oldu. Ama şu 3 gündür sürekli saat 4 de uyanıyor 6 ya kadar ayaktayız kızlar napıcam bilmiyorum. Ben memeden kesilince uyur sanmıştım ama hiç bir şey değişmedi aksine daha kötü oldu. Sizlerde yaşadınız mı ? Niye böyle oluyor ne yapabilirim ?