Monaroka Kızlar bebeğimin burnu tıkalı. Uyurken uykusundan uyandırıyor horluyor gibi. Otri bebe kullanan var mı nasıl iyi mi? 65 günlük bebeğim
Ediz2019 Monaroka merhaba bebeğim 41 günlük.bizimde üst yolunum yollarımız tıkalı olduğu için otribebe kullanıyoruz doktorumuz burnu doldukça çekebilirsiniz her hangi bir şey olmaz dedi.sürekli temizliyorum.aynı zmaanda boğazında balgamda yaptı.şimdi onunla uğraşıyoruz
Oznurckose1 Monaroka e bebekten aldık gayet memnunum izotonik suyla damlalıkla burun deliklerine birer damla verin bnm oglum 22 günlükken hasta oldu onunla iyi olduk çokta çıktı burnundan geçmiş olsun
Oznurckose1 Monaroka birer damla izotonik su damlatın burnuna sonra aspiratörle içinize çekin kısa aralıklarla çokta zorlamayın çekerken içinde mukus varsa gelir zaten alışırsınız
Ayaz29 Ben Bruno baby kullanıyorum her deliğe iki üç damla duruma göre daha fazla. Biraz bekletip pompayla çekiyorum. Pompayı her zaman kullanmıyorum ama. İşimizi görüyo
Busraa15 Monaroka ben baby vac aldım serum fizyolojik sıkıyorum şırıngayla elektrik süpürgeye takıyorum hemen çekiyor bi ara günde 4 5 kere temizlediğim oldu Otribebenin ucunu yetiremedim tek kullanımlık 10 tanesi 20 lira o yüzden baby vac aldım çok da memnunum
Misskokulum Monaroka ben asiri memnunum serum fizyolojikle önce yumuşatıyorum sonra cekiyorum çok rahatlatıyor
Shylkyc Monaroka güzel ama tek başına etkili değil. Ben serum fizyolojik ve aspiratörden sonra kullanıyorum. Nemlendirip rahatlatıyor. Aspiratör kurutup knalları kanatabiliyor çünkü.