kolonyalimendil Günaydın ☀️ bana Kapadokya’da güzel bir otel önerebilir misiniz balonları da izleyebileyim ama🙈 bide taş oteller soğuk oluyor mu.. ETS tur da baktım biraz yorumlarda klima vs olmadığı yazıyorda.. hafta sonu tek gecelik gitmeyi düşünüyoruz
Ballilokmam11 kolonyalimendil o taşlar genelde gömme oluyor ve soğuk olmaz onların özelliği o kışın sıcak yazın serin oluyor
kelebegiminannesiyim kolonyalimendil balayında gitmiştik. MİNİA CAVE HOTEL Yine olsa yine orayı tercih ederim.
Aklimideliricem Hayır aksine sıcak bile oluyo bizde balayında gitmiştik ama balonlar yoktu biz gittiğimizde 😂
kolonyalimendil Aklimideliricem biz gittiğimizde olur inşallah yaa 😂 olsun yani lütfen 😂 ne zaman gitmiştiniz siz
kolonyalimendil Aklimideliricem Mart ayından sonra başlıyormuş😂 Kasım ayına kadar aktif oluyormuş genelde 😂
Aklimideliricem kolonyalimendil o yüzden yoktu demekki biz gittiğimizde de dnsjhshs 2-3tane anca gördük yani😂
Aysunnkaya kolonyalimendil benim diceğim farklı şu ki mahzen otele gitmeyin biz gitmiştik bi geceliğine de bizden bi ay sonra balayı için gidenler orda karbonmonoksitten dolayı vfat ettiler taşlıydı otel çok çok üzülmüştüm yani bizim de başımıza gelebilirdi
kolonyalimendil Aklimideliricem evet araştırdım onu 😂 o kadar istiyorum görmeyi yani boşa gitmeyeyim 😂