Kızlar günaydın kızım 16.5 aylık gündüz tek uyku yaptığı zamanlar gece her saatte bir uyanıyor. Ne ben ne o gerçekten verimli bir uyku asla olmuyor. Gündüz 2 uyku yaptığında gece gözlemlerime göre daha rahat oluyor daha az uyanıyor. Sizce ne yapmalıyım 16 aylık olduğu için gündüz tek uykuya düşürmek amacım ama böyle de çok berbat oluyor geceleri fikir verir misiniz