Cansel1 Merhaba arkadaslar size bisey soracaktım instagram da görmüştüm ilk 28 gün yenidogan geçtiği için hastanede ücret alinmiyormus öyle bisey varmj bilginiz varmi acaba
asrinhatasi Cansel1 doğru ben doğum sonrası kontrolüne ve 1.ay kontrolüne ücret ödememiştim. Sadece 15 20 lira gibi bir katılım payı oluyor
asrinhatasi Cansel1 kalça ultrasonu ve göz muayenesini 2.ayda istedi hem aile hekimi hem de çocuk doktoru öyle istedi. Ama sarılık için tahlil istemişlerdi tahlile ücret ödemiştim. Tahlil ve diğer tetkiklere ücret alınıyor. Bu dediğimiz sadece doktor muayenesi ücreti