barbarosunannesi Kızlar başına gelen var mı ?oğlumun süt alerjisi kanda negatif .beş aylığız .diyet yapıyorum .
Deletedmom117 barbarosunannesi yani bilmiyorum ama geçen gün bizim kakada kan gördüm beş altı bez yaptı hastahaneye götürdüm gaitada gizli kan a bakıldı pozitif çıktı yani mikrop kapmış dedi doktor antibiyotik verdi bir hafta kullanacağız
Ayseburak barbarosunannesi vegaferon içeriğini okuduysan paraben içermekte en ağır koruyucular yani vede kullanan her anne aynı şeyi söylüyor kakada kan huysuzluk uykuda inleme huyunun değişmesi meme reddi bana vegaferon dan gibi geliyor belkide çocuğuna bosyere antibiyotik veriyorsundur kan değerlerini ölçtür istersen öyle devam et vegaferona
Eren10 barbarosunannesi bizde 6 aylığız kan damlası kullanınca oldu götürdüm kakasına bakldı birşy çıkmadı diyet yaptım ama yine oluyodu özele götürdm kanı negatif çıktı,bende napcamı şaşırdım
barbarosunannesi Deletedmom117 sür alerjisi tanısı konmadı ama diyet mama kullanıyoruz ben diyet yapıyorum.bilemedim ki :/
Deletedmom117 barbarosunannesi bize de konmadı makatta çatlak olabilir dedi krem verdi. Onu kullandık kaka testi aldı orda mikrop çıktı ona d antibiyotik verdi bi kaka testi istesen
Gastronomiss Ayseburak siz ne kullanıyorsunuz kan ilacı olarak dün sağlık ocağındaki ebe bana vegaferon verdi ama başka bir şey almak istiyorum
Ayseburak Gastronomiss evet aynısını bana da verdi ben hiç kullanmıyorum zaten bebeklerde 9 aya kadar demir deposu boşalmiyor bunu bizzat doktordan dinledim ben istersen doktoruna danış canim içinde paraben olmayan zarar vermeyen kan damlası kullanan da gördüm ama adını bilmiyorum
shrcagla Vegaferon paraben içerdiği için almadık biz doktorumuz sideferi önerdi 1 aydır kullanıyoruz memnun kaldık kabızlık yada huzursuzluk yapmıyor