Kızlar benim kuduruk kızım 12 ay 25 günlük oyuncaklarıyla önceleri oynardı bi süredir oyuncaklarla oynamıyor ancak deli dana gibi koşturuyor oyuncak olmayan şeylere sarıyor eskiden güzelce oturur oynardı ama şimdi sadece koşturup duruyor normal mi sizinkiler nasıl? Biraz endişeleniyorum acaba hiperaktif mi olacak diye çünkü bir saniye bile oturmuyor