Örneğin ben tek çocuğum. Ne kardeşim, ne anlam, ne de abim var. Çocukken bile niyeyse annem babam ölünce yalnız kalacağımı düşünür düşünür ağlardım. Bir kardesim olmadığı için hep arkadaşlarımda aradım o kardeş sevgisini ergenlikte de çocukluğumda da. Ama şu an çok daha bir eksi ya da artısı yok bu durumun bana. Aşırı bir eksiklik yaşamıyorum hayatımda. Bir kızım var benimde çok istekli değilim 2.cocuk için açıkçası. Bakalım :)