Manuel pompa kullanıyorum ama tam boşaltamıyor sanırım, sürekli mastit oluyorum😞çok ağrılı ve acılı bir süreç
iyice sonuna kadar sağıyorum aslında ama demek ki kalıyor, tam sağmıyor
Siz hangi pompaları kullanıyorsunuz??
Hastane tipi olanlar daha mı iyi??