ela25nur
Merhaba geçen hafta bende 1,2 gramlık mama söyledim a101 ekstra uygulamasından 3 günde geldi zaten sitesi bir tuhaf ne kargoya verildiği bilgisi var nede kaç günde geleceği tam mama bitti sipariş geldi bu kiloya fiyat uygundu hatta bundan sonra burdan söyleyim dedim eşime ama bunu görünce şuan vazgeçtim kim bilir ne koşullarda yapılıyor bütün markalar hiç güvencim yok artık ama anne sütü 6 aya kadar alabilirdi en baştan sütümle kilo alamıyordu mama destekli gidiyorduk şaka gibi içimde hep bi kuşku olucak artık benim aldığım pakette henüz birşey çıkmadı mamaya süzgece koyup süzüptemi versek uyku sersemi gece ya görmediysem🙁