arzucengiz Doğumdan sonraki 4.ayım. İlk reglimi bu sabah oldum.. Sanıyordumki emzirme bitene kadar olmam. Aranızda da olanlar var mı ? Sütümün tadı falan bozulur mu acaba ?
BurcuKucuk arzucengiz yok canım sütün tadı ile hiç ilgisi yok. Ben lohusalığım bittikten 11 gün sonra olmuştum. Oğlumu 3 seneye yakın emzirdim hep de düzenli oldum sonrasında
Gizmokzilla arzucengiz ben lohusa kanamam bittikten 1 ay kadar sonra olmuştum aktif emzirmeme rağmen. Ortalama 50.-51.günde faşan olmuştum ilk reglimi. Olabilir yani emzirince olunmayacak diye bi şey yok 🌸
biryavuzkusu arzucengiz yok canım olmaz bence ben 40ımın peşine bide adetim eklendi hemen oldum 14 ay emdi oğlum.
defnemoms24 Ayımda oldum şuan kızım 8.5 aylık ve hala emdiğine göre sütte bir değişiklik yoktur diye düşünüyorum