Kızlar o kadar üzgünüm ki. Kızım öksürdükçe içim gidiyor çok çaresizim. Ayağının altına zeytinyağı sarımsak sürdüm soğan koydum başucuna.. doktora götürüyoruz bir şey yapamıyor. Bronşit değil dedi inşaallah dönmez dedi. Uykumuz sabahlara kadar yok. Öksüre öksüre uyanıyor. Evde oturduğumuz yerden hasta olduk dışarı felan çıkmayoz çıksak neler olurdu kim bilir… kızım emerken öksürünce kesilip gidiyor meme de çok korkuyorum hemen düz tutuyorum ama ben benden geçiyorum. Burnu tıkalı. Diş çıkıyor. Hepsi bir araya geliyor. 5 ay 23 günlük ama en zor zamanlarımı yaşıyorum. Bu öksürüğe yok mu kesin bir şey ne yapmalıyım yardımcı olun lütfen 😔