1 ay 3 günlük bir bebeğim var süt ve süt ürünlerine alerjisi çıktı diyet yapıyorum fakat 2 gündür ishal az önce de bildiğiniz sarı su gibi yapmış öncekinde yine pütürlük vardı bunda yok, ve genel olsrak Kaka yapamıyoruz zaten zorla yaptı bunu da köşeye sıkıştım