Kızlar 3 yaş oğlum yaklaşık 2.3 haftadır gece 3 oldumu odasından çığlık çığlığa koşarak çıkıyor diğer odaya gidiyor ama nasıl çığlık atmak asla susturamıyoruz bizi duymuyor dinlemiyor kaçıyor ağlıyor hergün mü olur bu ya 3 aylık kardeşi var kıskançlık durumu var ilgiyi asla kesmiyoruz aksine oyun terapisinede basladık ekran yok sıfır ama uyku terörü müdür gece terörü müdür nedir mafetti bizi gecenin 3ü oldumu dk asla şaşmaz başlıyor çığlık çığlığa ağlayarak koşuyor zor sakinleştiriyoruz..varmı basına gelen çözüm vs??