Hellooooğ kızlar,
Oyun grubuna götürün deriiiiim çok faydasını gördüm ilk başta çok mız mız oluyorlar ama alışıyorlar merak etmeyin, hatta bugün son günümüz çok alıştık çokta üzgünüm bırakıyoruz diye maalesef şehir dışına, dağ evine yerleşiyorum 2-3 aylığına kuzenleri de gelecek aktif oluruz diye düşünüyorum orman içinde kalmak iyi gelir diye. Zaten döndüğümde kreşe 1 ay sonra başlayacak :( ay zaman çok çabuk geçiyor, her şey geliyor geçiyor kızlar bebeler büyüyor inanamıyorum 🥹 18 ay Allahım ne zorduuuuıı ne zooor. Allah’ıma bin şükür bi diş sorunumuz var onun dışında bir şeyimiz yok ama o direnmeler kendini atmalar falan geçti çoook şükür bir daha da yaşamayalım amin 🫶😂 şimdi tam büyümüş gibiydi ya ne bilim gözümde çok büyüdü gibi geldi bana 🥹🥹🥹🥹🥹 Rabbim tüüüüm evlatlarımızı korusun, sağlık versin gerisiiiiiii boş 🫶