Kızlar nolur yardım edin oğlum sürekli süt (inek sütü) içiyor biberonla napsam yediremiyorum. İki kaşık çorbayı bile zor yiyor kaşığı itiyor. Aç bırakıyorum yine yemiyor biberonu getirip veriyor bana süt vereyim diye doktora götürdüm aç bırak dedi ama işin içinden çıkamıyorum. Kilosunda sıkıntı yok ama dayanamıyorum yesin istiyorum. Çevremdeki herkes aaa olmaz yemesi lazım diyor bende biliyorum bi anne olarak en çok ben isterim zaten ama başaramıyorum. Nolur bana bi fikir verin. Ne yapmam lazım.