minikbiranne35 bende öyleydim maalesef. Ve o yıkıp geçen atakta ailemden kilometrelerce uzaktaydım, çoğu zaman eşim dahi yanımızda yoktu ve gece-gündüz hep benim üzerimdeydi. Artık çok zorlanmaya başlamıştım eşim baktı benim psikoloji nanay 😂hadi bilet bakalım da biraz annenlere göndereyim seni dinlen,havan değişsin deyip ailemin yanına göndermişti beni 😂