Sweetson 1,5 yaş ve 2 yaş arasında başladı gece uyanıp çığlık çığlığa ağlıyordu her gece gözü kapalı beş on dk sonra sakinleşiyordu zamanla haftada 4 e 3e düştü derken bitti o ağlamaları yapacak bişey yok sakinleşmesini bekliyorsunuz bazen tv telefon açardım leğenlere su doldurup geceyle oyun oynattıgımızı bilirim