Bebeğim 4,5 aylık bugün durduk yere ateşi çıktı 37-38-39 arası gidip geldi en son doktora götürdük kan tahlili covid testi ve influenza testi yapıldı covid testi henüz çıkmadı ama diğerleri temiz doktor viral enfeksiyon olabilir dedi ateşten korkma dedi ama nasıl korkmam ki ne yapacağım bilmiyorum sadece ateş düşürücü verebiliriz kendi kendine geçeçek diyor geçiren varmı acaba