ebngl Kızlar sezaryenden doğum yaptım yarın 40.gün ve adet oldum .Bebeğimde sürekli emziriyorum hiç mama kullanmadım. Sizce bu süre normal mi ?
GokcelifMom ebngl Kişiden kişiye değişkenlik gösterebilir. Bende 40 çıktıktan 3 gün sonra ilk adetimi gördüm.
Themom_ ebngl 13. Ayda oldum ben ilk regl😄 40 başı denen bir şey varmış bana da doktorum oldun mu diye sorduğunda öğrenmiştim ondan olmuşsunuz siz
2124 Bende ilk cocpığımda 40 m cıkar cıkmaz oldum 2.cocuğumda 4. bucuk aylık olunca oldum kafaya takma düzensız de olur şimdilk 2 sene bile olmayanı duydum
oykueyluly ebngl normaldir doktora muayne oldunuz mu benimde bugün 40.gun kontrole gittim muayne etti içerden rahim duvarin kalınlaşmis adet olabilirisn erkenden dedi bende ilk dogumda 40 çıkınca 10 gün sonra adet olmaya başlamıştı bakalım şimdi ne zman olcak
zeynepyusufaslan ebngl bir arkadaşım da aynı sizin gibi oldu. Ben de normal döngüme devam ediyorum 4 aydır 25 günde bir oldu . Süte bir etkisi olmuyor gözlemlediğim . Merak etmeyin 2 yıla kadar düzensizlikler çok normal
dayes linamasyam hayır diğer günlere göre biraz göğüslerim yumuşadı ama azalma yetmeme vs olmadı çok şükür, bol su içmeye dikkat ettim
linamasyam ebngl benimde 40 cıktı 12. Gün olmuşum burada yazılanlara göre normalmıs içim rahatladı iyi ki bu postu paylaşmışsınız 🥰
delihatun01 ebngl Benimde 2 ay 8 gün oldu doğum yapalı bugün adet oldum hem emziriyorum hem mama veriyorum
1bahar ebngl normal biraz erken olmuşsun ama belki lohusalık kanı olabilirmi ben sezeryandan sonra 10, sonra oldum