Bebek23052021 Kızlar emzirirken botoks ve dolgu yaptırdım.Bir kısım görüş bişey olmaz diyor ancak birkaç video dinledim az önce emzirirken yaptırmayın diye.Yaptırıp emziren var mı? Emzirmek çok güzel bi duygu keşke yaptırmasaydın kendime çok kızıyorum
melis_t Bebek23052021 benim doktorum dolgu için sorun olmadığını ama botoksu kesinlikle yapmadığını söyledi emzirirken çünkü botoksun içindeki madde sonuçta yapılan bölgeyi felç ediyor
Bebek23052021 melis_t emzirmeyi bırakırım diye düşünmüştüm .Ama emzirmeyi çok özledim.o bağ çok özelmiş.Ben de riske girmemek için şuan emzirmiyorum ama çok üzülüyorum