Merhabalar
Bebeğim 5 gün sonra 2 ayı bitirecek inşallah. Emerken mememle aşırı derecede kavga veriyor resmen. Süt mü kalmıyor, kalmadıysa mama vereyim çocuğu yormayayım diye internete baktım; bir hızlı akış diyor, bir doyduğu için diyor, bir de süt olmadığı için diyor yani birbire zıt şeyler bunlar hangisidir acaba size anlatayım.
Emerken mememi ağzında tutarak kafasını çeviriyor dolayısıyla ağzından çıkıyor sonra geri dönüp aranıp yakalayıp emiyor ve sonra yine tekrar. Bunu yaparken de aynı zamanda ayaklarıyla kendini ittiriyor yukarı doğru.
Ellerini takip ediyorum bazen ikisi de yumruk değil, bazen biri yumruk biri değil, bazen ikisi de yumruk. Ondan da bir anlam çıkaramıyorum.
Genel manada bez sayısı iyi çiş ve kaka. Ama memede niye böyle yapıyor olabilir?