Kızlar bir haftadır kv evındeydık kaşınıyorlardı ama alerjı o uyuz öyle olmaz diye gecıstırdı eşimi sonunda eşimin ısrarıyla doktora gttı uyuzmuş ogrendıgımız akşamı eve geldik.Durmadık orda ama sanki kaşınıyorum hep bugün doktora gıttım Wilkinson verdi tedbır amaçlı ama emzırıyorum. Doktora sormayı unuttum emzırıken kullanan var mı bu kremi aranızda. Bizede bulaştıysa nasıl anlayacağım ya kasınmaktan başka. Birde kızımın cildi kuru bacaklarında yüzünde arada kuruluk oluyordu şimdi yıne var uyuz belirtisi mı yoksa 😞