Kızım 3. Ayını bugün doldurdu 2. Ay kontrolünde 5 kilo demişlerdi 3. Ay kontrolüne gittiğimizde 5.100 kg olduğunu söyledi doktorumuz ama aynı zamanda muhtemelen bizde inek sütü proteini alerjisi var bundan kaynaklı kilo alımı az olabilir mi yoksa yeterinde doymuyor mu?