onay02 mikrofon0 Benim kız da yapıyordu 2-3 aylıkken hatta dalga geçiyordum kim sakız verdi sana diye 😄 dilini keşfediyorlar herhalde 2-3 hafta sonra bıraktı 🥰
mikrofon0 nursnmh kızımda o durumda normal mi bilmiyorum elini falan omuzumdaykem yalıyor yatar pozisyonda elini götürmeyi daha fikir edemedi bu hareketi yapıyor
mikrofon0 bisenakillisinzaten ağzından köpük çıkarmak gibi mi yani bir şeyleri tutmak için vs küçük mü şuan
mikrofon0 onay02 orası öyle arada da gülüyor bide şapşik ama daha çok sesli gülme işine girmedi bende öyle gülmesini bekliyorum ağzını gocuman açıyor ama ses yok yada minik minik ☺️😅
onay02 mikrofon0 Yakındır o da benim bebiş 2 aylıkken aa uu diye ses taklitleri yapıyordu hafiften gülerek, 3 aylıkken kıkırdama kahkahalar ufak ufak başlamıştı 😍😍 şimdi çığlık bağırma gülme hepsi bir arada 7 aylık olduk 🥰
Rabiiul mikrofon0 benim kızım da yapıyordu melekler yemek yediriyor diyorlar bizimkilerde 🙈 bir de tükürükden baloncuk yapıyordu 😆