esmerkiz92 1 yaşındaysa bikac gece emzirmeyin ve göğsüne tahin yağı sürün ,madecasol sürün dönüşümlü olarak,göz Merhemi teramisin ismi sanırım oda çok işe yarıyor benm govus ucu ikisi birden yarışı kopmustu ve iltihap bagliyordu artk yaradan .ağrısından ağlıyordum bikac gün emzirmeyi azalttm ek gıda verin ve su icirjn bikac gece de emzirmeyin bu şekilde iyileşecektr ısırmaya başladığı an da da ağzından çıkarın gerekirse uyandırın çıkarın ağzından