Deneyimli anneler bana bı yardımcı olun lütfen ya
Kızım bir buçuk yaşında malesef biberonla uyuyor. Ayağıma alıyorum biberon bitince bana veriyor yüz üstü dönüyor salliyorum o şekilde uyuyor ama malum artık büyüdü sallamakta çok zorlanıyorum ve biberonla uyuma yaşı geciyor diye düşünüyorum. Neler yapmam lazım önce biberon mu birakmali yoksa sallamayi mi birakmaliyim?
Bu gün öğlen çok uykusu vardı yatağına koydum eline biberon vedim uyudu çok sevdim😅 akşam uykusunu da öyle yapayım dedim ama işe yaramadı. Mama içti biberonu bana verdi sağa sola döndü ama uyuyamadı. Eee eee ee yapıp kendini sallıyor vicdan yaptım gel ayağıma dedim hemen geldi iki salladım uyudu. Şimdi deneyimli anneler ne yapmam lazım bana fikir verir misiniz?