Minikarslann Merhaba hanımlaaar kurutma makinası tavsiyesi almaya geldiimm … önerdiğiniz marka var mıdır ? Çamaşırları küçültmeyen etmeyen bişiler arıyorum 🤪🥹🫠
canimanne06 Minikarslann grundig ait touch aldım 9 kilo sererek kurutma özelliği olan makineden bu 2 aya yakındır kullanıyorum yarabbi şükür diyorum. Ama makineyi 2 günde 1 temizleyin dediler o yüzden sıkılıyorum biraz ama banada rahat batıyor galiba sürekli balkona gidip asıyordum bilmem ne öf büyük rahatlık 1 günde Çamaşırlar bitiyor tek sorun tek seferde o çamaşırları katlamak jdjffjfj
bsrtpl Minikarslann 6 yıllık evliyim kendime yaptığım en büyük iyilik oldu. Bosh marka aldım süper ötesi.. Çamaşır küçültme işine ben pek inanmıyorum en azından yaşamadım. Kurulum yapılırken şöyle dendi. Diyelim polyester ve pamuk kıyafeti bir atarsan ikisinin kuruma süresi çook farklı olduğu için diğeri daha çok kurutmanın içinde döndüğünden erken kuruduğu için çekiyor. İnsanlarda makine çekiyor sanıyor dedi.
Umutveannesi Minikarslann Arçelik bir seneye yakındır kullanıyorum. Oğlumun yazlık müslin takımı haricinde çeken hiç bir şeyimiz olmadı. Ne var ne yoksa atıyorum kurutmaya
Minikarslann canimanne06 hadi yaaa temizlemekde zor olmamalı sanırıö neyini temizliyorsunuz 🤣🤣 birde küçültme va okuyormu kurutma özellikleri fazlamı
Motherqueen__ Arçelik kullanıyorum çok araştırarak almıştık oysaki ama çekme yapıyor özellikle havlular da yeni havlularım çok kötü oldu
Minikarslann Motherqueen__ o zaman eledik diyelim 😅 ya bende hoower ve grundig birde electrolüx cokk duyuyorum ama bilemedim alacagım ama ne alacagım bilmiyorum .
Mihraa20 Motherqueen__ sentetikte at canım ya da karma da benim ki de Arçelik hiç bir şey olmadı bu zamana kadar hee ama eşimin üstüne giydiği hiç bir şey atmam orası ayrı Kesin ona gelince çeker 🤪
Minikarslann silaa66 arçelik ? Memnun musunuz çoğu kişi memnun değil çekme vs cok oluyor dneiliyor ama
silaa66 Minikarslann baya memnunum hiç yaşamadım sorun ayarında atmadıkları zaman olur çekme 🥲 Kızımın kıyafetleri de aynı duruyor akılı sensör sayesinde zamanını da ayarlıyor nemi algılayıp
Aysenur2019- bsrtpl seri 4 aldım ama daha kullanmaya başlamadım tasınacagız dıye kurdurmadım sizinki hangi seri
haydii Minikarslann 4 gündür araştırma sonucunda BOSCH SERIE 4 YADA 6 ALCAMM GOZLERIM AGIRDI SENDE GIT BOSCH AL DIYECEKLERIM BUKADR
FmBetull Minikarslann yeni bosch serie 4 modelini aldım.İlk kez kullandım az önce kıyafetler kupkuru çıktı yaa mükemmel bişey☺️ Şuan ilk kez kullandığım için küçülme vs görmedim kıyafetlerde ama zamanla ne olur bilmem.Biz media markttan aldık hoover düşünüyorduk açıkçası ama hem kalite olarak bosch çok daha kaliteli hemde hooverda servis sıkıntısı çok oluyormuş o yüzden bosch tercih ettik
Yusufagahinannesi Hoover kullanıyorum. Gerçekten çamaşır makinesi kadar gerekli kurutma makinesi bunu kullanan anlar ancak. Hiç küçülme yaşamadım uygun giysileri uygun programa atarsanız bence hiç bi makinede sorun yaşamazsınız