Aliasaf44 sarımsaklı zeytinyağı yapın ayak tabanına sadece zeytinyağından sürün çorap giydirin oğlum 3 gün boyunca ateşliydi ateşi 38.5 calpol verdim her yükselmeye ve gece uyutmadan zeytinyağı sarımsaklı hazirladigim dan sürdüm çorap giydirdim uyuttum antibiyotik kullanmaya gerek kalmadan iyileşti çok şükür sizde bir deneyin derim