pelin2228 çünkü hala çok küçük kucak ister. Benimki de öyleydi . ömür boyu böyle kucakta kalcak herhalde diyodum. Sonuç olarak 4.aya geldik ,daha iyi görmeye başladı algısı açıldı çevre dikkatini çekti ve artık yatmak değil kalkmak istiyo. Kucağıma alıyorum başını kaldırıyo. Çok nadir kucakta uyuyo. Artık genel olarak ayağımda sallayip uyutuyorum buna da şükrediyorum. Sabredin geçiyor.