ea_aylms6 Valla canım özel hastaneleri de gördük maalesef. Devlet veya özel farketmiyor her ikisinde de doktoruna denk gelmek lazım. Bende çok memnun kalmistim. Sadece hastane konforu güzel değildi odalar felan. Ama her halukarda hastane sevmedigim için sıkıntı yapmadım ben. Doktorların ismini hatırlıyor musun