Pirasalipuding Kızlar selam ikizlerim 4 aylıklar acaba hoppalaya kaç aylıkken oturtulur yada faydalımı zararlı mı tecrübeli annelerim siz naptınız ? Yürüteci önermiyolar ona oturtmayı düşünmüyorum ama hoppala konusunda fikrim yok yardımcı olurmusunuz
cucu01 Pirasalipuding 7 aylık bebeğim var geçen hafta dpktor dan fırça yedim hep yürüteç hibindirdim hemde hoppala fikrimi söyledim diye kesinlikle önermedi doktorum .
askbebegimmbenim Pirasalipuding ben 6 aylıktan beri hoppala kullanıyorum. Yürüteç sevmedi kullanmadık Ama hoppalaya bayılıyor. En azından 20 dk günde 2 kez koyuyorum. O 20 dk en azından bı işimi bı yemegimi yada bı kahvaltısini hazırlamak kahvemi icmek gibi bı işimi yapıyorum