Alerjik bebeğim var 3 buçuk aylık rota aşısı yaptıktan sonra üç gün sonra daha doğrusu fışkırır tarzı kusmaya başladı doktor şurup verdigastrotus baby Ama işe yaramıyor üç gün oldu kullanalı daha çok kusuyor başına gelen var mı lütfen yardım edin uyumayan varsa lütfen söylesin canım çok sıkılıyor emdiğini kusuyor kilo alımı da az mama da yemiyor Sadık’ın sütü bile içmiyor çok canım sıkılıyor bu duruma lütfen tecrübesi olan daha önce başına gelen ve bu durumu atlatan biri yazsın ne olur