ravziss Merhabalar annişler 33 günlük taze annişlerdenim☺️ Acaba sezaryen sonrası bikini bölgesine ağda ne zaman yapılır? Ya da ne zaman yaptınız?
faziletthr ravziss kendini ne zaman hazır hissedersen o zaman yaptır bi sorun olmaz 😉 ben normaldede dikişe hassasiyetim var hala bakınca bi tuhaf oluyorum
ravziss miramiraa ben normalde hep ağdaya gidiyorum. Kırkımdan sonrada gitmek istiyorum ama acaba bi sıkıntı olur mu bilemedim
eslem2 ravziss afedersiniz bikini bolgeniz ağda yaptırırken acımıyor mu birde hiç çekinmiyor musunuz merak ettim sadece
ravziss faziletthr çok şükür benim öyle bi hassasiyetim yok. Sadece acaba dikişlerime zarar verir miyim gibi bi kaygım var 😬
oglumubeklerken ravziss 40 kontrolüm için doktora gitmeden önce yaptırmıştım ağda, yani 37 38 gunlukken falan. Zaten genital bölge ile bir alakası olmuyor sezeryanın, tam ameliyat bölgesini kuaförüm parmağına ağda yapıştırıp pit pit eliyle çekmişti sagolsun.
ravziss eslem2 yani hamileyken canım çok yanıyordu ama normalde acı eşiğimin düşük olmasına rağmen aşırı bi acı olmuyor. Zaten gererek çektikleri için dayanabiliyorsun. İlk başlarda çekiniyordum tabii ama şu an gayet rahatım 🤭 hele alındıktan sonraki o bebeksi hisse aşık olunca ağdanın bağımlısı oluyorsunuz😂
mommmmy ravziss benm kanamam bitince gitmiştim ilk doğumumda bunda da aynısını yapacağım . Bugün kırkım çıktı haftaiçi giderim . Sadece biraz hassas oluyor dikiş bölgeniz orayı elletmiyprum kapatıyorum onun dışında sorun yaşamadım.