Rrraaaiiinnn Gulfem07 merhaba ben mama vermeden önce basladım. Su vermeye sarılıgımızı su sayesinde gecordık acıkcaası 2 haftalıkken basladım 5. Adayız mama sonrası kustuktan sonra falan hep veriyorum sizde verin bence susuz yasama olmaz anne sutun de su var evet ama suyun yeri ayrı bence
Gulfem07 Rrraaaiiinnn aynen bizde 17 günlük olduk artık vercem doktor verme dese de sudan zarar gelmez.
Livask Gulfem07 mama veriyorsan doktorlar genelde bikaç çay kaşığı verdirir. Ama ben zaten bunu çok dert eden biri değilim. Doktor içinde yığınla kimyasal olan antibiyotiği minicik bebeğe yazabiliyor biz de doktor verdi diye içiriyoruz ama iki çay kaşığı su için kara kara düşünüyoruz.
Bebeminnie Gulfem07 sudan zarar gelmez ama susuzluk her canlı için tehlikeli, benmde kuzenim hiç vermemiş kimse de söylememiş 4 aylıkken bağırsak yapışmasından ameliyat oldu bebek. Hiç mi su vermedinz demiş doktor anlattığına göre
Gulfem07 Bebeminnie ayy Allah korusun.Bana da kimse söylemedi benim aklıma geldi sonuçta anne sutu değil mama anne sütünde su var onunla mama aynı değil 17 gün oldu doktor verme dedi ama için rahat etmedi her doktor her şeyi bilmiyor sonuçta.
MrsG Gulfem07 bende vermedim hiç 4 aylık oldu bebeğim Dr verebilirsin artık dedi. Bu zamana kadar hep kaka problemi yaşadık kendisi yapamıyordu son 2 aydır. Hep fitille yaptırdık. 3-4 gündür çay kaşığı ile 3-4 kaşık veriyorum ve bugün kaka yaptı ben havalara uçuyorum tabi. Bi kaç yerde de okumuştum su verince kakasını yaptı diye. Demek ki vücudun ihtiyacı varmış. 3-4 kaşıktan ne olacak ki kilosu mu düşer aldığı süt 3-4 kaşık eksik olsa ne olur ki. Hiç böyle düşünmemiştim ve vermemiştim çok pişmanım :(
Gulfem07 MrsG çok üzüldüm ya zaten suyun zararı yok sadece tok tutar diye biliyorum zaten benimkide mamayı götürüyor o yüzden az versem bir şey olmaz
gokalpkus Gulfem07 ilk başlarda 2 3 çay kaşığı veriyoduk her mamadan sonra ki zaten günde 2 defa mama veriyodum o zamanlar. şimdide biberonu var kendi ne kadar içmek isterse
aybukemom Gulfem07 bende mama kullanan bebeklere su verilir diye biliyorum sabah akşam birer çay kaşığı ver bence. Benimki 20 günlük hıçkırık tutunca bir çay kaşığı su veriyorum anne sütü yiyor sadece
MrsG Gulfem07 aynen öyle vermekten zarar olmaz 2-3 çay kaşığı ne olacak ki. Zararlı birşey de değil sonuçta.
Gulfem07 melekli ben vericem ya bence sizde verin bu da şey gibi çayda da su var ama su içiyoruz hepsinin yeri ayri
Naciyegormez Benim bebeğimde 25 günlük meme+mama şeklinde besliyorum tabi evde kalorifer yaktıgımız için burnu tıkanıyor ve ağzı çok kuruyor. Ben de doktora sordum mamasından sonra minik biberonuyla 3-4 damla ağzını ıslatacak kadar veriyorum ıslak pamukla da dudaklarını siliyorum bu sekilde ilerliyorum bi sorun olacagını sanmıyorum o kadarcıktan👶
fatma1965 benim doktorum mamadan sonra su vermene gerek yok dedi, versenizde sorun olmaz, içiniz nasıl rahat ediyorsa öyle yapın bence. siz mama olarak ne veriyorsunuz
nagehanyorulmaz Çok fazla vermeyin su normalde gerek yok ama su verşrseniz suyla doyar daha az beslenir mama da suyla yapılıyor sonuçta ek suya gerek yok
Gulfem07 nagehanyorulmaz daha iyi çünkü benimki ne verirsen ver 2 saatte bir 90 cc mama istiyor meme veriyorum oyaliyorum sütüm çok az geliyor 20 cc falan 3 saate tamamlamaya çalışıyorum 18 günlük daha yani çok mama da iyi değil.
Gamze0633 Gulfem07 benim doktorumda tam tersi ver dedi hem pamukçuk olmasını engeller hemde kabız olmasını engeller dedi mama anne sütü gibi değil dedi