Kızlar bebeğim hasta ve doktor antibiyotik verdi bugün 4. Günü her şeyi denedim şırınga, kaşık vs asla yutmuyor ve kendini aşırı sıkıp ağlıyor. Dilinin ilerisine doğru şırınga ile sıksam boğulur gibi oluyor diğer türlü de ağzında tutuyor asla yutmuyor ve çıkarıyor ağzındakileri hep yarım yamalak içti ne yapacağım😔
Ama çok şükür durumu iyi şu an ateş öksürük hiçbir şey yok sadece ilk gün vardı. Aldığı yetmez ama değil mi nasıl bir yol izlemeliyim?