Merhaba alerji Bebiş anneleri. Bizim süt ürünleri alerjimiz var 2.5 aylıkken öğrendik şu an 8 aylık olmak üzere bu zamana kadar süt ürünlerine dair hiç birşey vermedim bozmadık yani diyeti. Bu arada emmiyor alerji maması içiyor. Bugün ilk defa fırında kek yapıp çay kaşığı kadar verdim şu ana kadar bir tepkime olmadı eğer olmazsa yarın tatlı kaşığı kadar vereceğim tecrübeli annelerimiz bizimle deneyimlerinizi fikirlerinizi paylaşırsanız çok mutlu oluruz:) sizce geçmiş midir bu sürede lütfen geçmiştir diyiiin