İyi akşamlar bugün 7. aya girdik kızımda 8 gündür geçmeyen bir burun geniz doluluğu var doktora gittik calpol ver dedi baktık geçmiyor bidaha götürdük bu sefer antibiyotik verdi. Gece uykudan uyanıyor burnunu çekiyorum serum fizyolojik galan da yapıyorum o hırıltıyı alamıyorum,ciğerlerinde şimdilik bir şey yok sanırım ama hırıltılı çıkıyor nefesi vs çok üzülüyorum artık bir çözümünüz var mı acaba