Kızlar oğlum 18 aylık 2 gün önce post açmıştım kusuyor ateşi var diye. Sabahı doktora götürdük kanında çok az ve kulağında enfeksiyon varmis. Karni ağrıdığı için lavman yaptılar ve antibiyotik tedavisi verdi klamoks kullanıyoruz ama ilacı kullandığımızdan beri ishal oldu sarı ve sulu kakasi 2 gündür başka bi şikayetimiz yok çok sukur ateşi ve kusması geçti. Ishal için tekrar gidiyimmi hastaneye yoksa antibiyotiktendimidir ve ishal için neler yapabilirim muz ve pirinç lapası veriyorum başka neler yapabilirim